هىچ کس غمم رو ندىد

صفای غم وفای اشک

صفای غم وفای اشک

هىچ کس غمم رو ندىد

♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥
صفای غم وفای اشک صفای غم وفای اشک

هىچ کس غمم رو ندىد

خدا جون هیچ کس غمم رو ندید

با لبخندون و حرفام به همه نشون دادم که شادم

ولی کسی نفهمید واقعا چه حالی دارم

خدا جون تازه فهمیدم

تو همونطور که ادمو عاشق میکنی همون طور هم میشکونیش

نمیدونم درست فهمیدم یانه

چرا خدا چرا

چرا کسی که معلوم نیست بهش میرسی یانه رو جلوم گزاشتی تا اینطوری بشکنم 

چرا با این کارت غرورمو احساسمو وجودمو قلبمو شکستی

ولی دیگ ساکتم سعی میکنم هیچی از خودم و احساسم به کسی چیزی نگم توی قلبم همه چی رو دفن میکنم

وتابلوی ایست رو جلو چشمام میزارم تادیگ از این جلوتر نرم

خدا جونم زیادی حرف زدم ببخشید

ولی یک خواهش

من که نرسیدم اما:

بقیه عاشقارو به عشقاشون برسون

خدافظ خدا جونم



نظرات شما عزیزان:

فاطمه الا
ساعت14:30---12 دی 1394
همیشه خندیدیم اره گفتن خوشبحالش چه بی غم و غصه س اما کسی از دلمون خبرنداشت...ازیه جایی به بعد دیگه دوست نداری هیچ کس رو ب خلوت خودت راه بدی
پاسخ:ممنون که بهم سر زدی بهترین ها رو واست ارزو میکنم با تشکر بهرام کریمی مدیریت وبلاگ لیلی - مجنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | 3:33 قبل از ظهر | نویسنده : ♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥ |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.